Nu är det snart jul:)

Känns skönt att det är kallt ute nu när det faktiskt är den 1 december. Precis som det ska vara.
Själv hoppas jag på att det kommer snö om en två veckor kanske. Vill inte att den ska ligga för länge då det faktiskt sker hemskt mycket olyckor när det är halt. Julkänslan ligger på topp och dagarna räknas ner:)

Idag blev det 40 minuter på crosstrainern och totalt förbrukades 480 kcl. Inte dåligt!
Så min frukost/brunch blev en omelett på tre ägg, lite skinka och pyttelite ost. Samt lite lök och tomat. Till hade jag strimlad vitkål och majs. Supergott!

Nu väntar duschen och mitt efterlängtade schampoo på mig. Har länge funderat på att köpa Tresemme men har inte blivit av. Men så igår kunde jag inte låta bli! På City gross hade dem att om man köpte schampoo fick man balsam på köpet, vilket gjorde det riktigt billigt!
Har ju redan Syoss som för övrigt har gjort stora under för mitt hår. Så det rekomenderar jag er verkligen att testa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0