Julklappsshopping

Så idag var det äntligen dags för julklappsshopping. Och som vanligt så vet man inte riktigt vad man ska köpa, och vart man ska börja leta hehe.
Man vill inte bara köpa en massa skräp direkt! Någonting till alla borde det finnas med tanke på hur många affärer det finns. Anar att det kommer ta hela dagen det här:)

En sak som gör mig rktigt lugn nu är min ledighet enda tills tisdag eftermiddag. En ledig helg var välkommet oim man säger så. Känner att jag behöver få sova och umgås med min sambo lite. Blir inte av att man träffas så mycket på vardagarna trots att man bor ihop.  Man får helt enkelt värdesätta den tiden man har tillsammans.

nu väntar ett frukostmys med tända ljus och lite julstämning.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0