En oplanerad vilodag

Jag vaknade imorse med sprängande huvudvärk och var helt igentäppt i näsan. Oh no tänkte jag!
Inte ska jag bli sjuk nu när jag äntligen har börjat komma igång med träningen?

Jag fick tvinga mig upp vid halv 10 och var helt snurrig i huvudet. Men jag har lyckats få i mig lite frukost och vaknat till liv igen. Jag är ju inte den som chansar så jag tar det säkra före det osäkra. Skulle kört kondition idag vilket jag brukar köra före frukosten. Brukar räcka med en banan en halvtimme-timme innan och sen köra järnet.
Men idag får det bli vila istället.

Är ledig idag och har en helt del julklappar att fixa klart. Julen närmar sig med storsteg och jag är inte färdig än :O
Jag hoppas att jag hinner iallafall.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på reprisen av Biggest Loser på kanal 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0