En hel del att prata om

Ja just nu undrar jag vart jag ska börja. Men vi tar det i tidsordning!
Igårkväll så var min sambo lite trött och ville gå och lägga sig vid 20.00. Detta brukar jag inte själv kunna göra men jag följde med. Och för första gången på evigheter somnar jag faktiskt riktigt fort! Kanska jag alltid skulle lägga mig så tidigt.. Hmm. NEJ! Jag vaknade vid tretiden inatt och har varit vaken sen dess. Jag kunde bara inte somna om. Hur jag än försökte så gick det helt enkelt inte. Så vid 4tiden begav jag mig ut till tvn och försökte hitta tröst.
Det hela slutar med att jag gick till gymmet redan vid 7 på morgonen och körde lite kondition. Inte helt illa pinkat för att vara mig.
Måste säga att det har varit skönt att fått så mycket tid utav dagen idag. Slingat håret har jag hunnit göra samt att jag resten av tiden har pysslat med min kreativa julklapp. Och än är jag inte färdig!  Har nog snart lagt 10 timmar på den och det återstår ett par. Men bra blir det:)

Så just nu sitter jag och njuter av min sista ledighet denna dagen då jag börjar jobba klockan 16.  SUCK!
Vill inte jobba ikväll. Jobbar stängning 3 av 4 fredagar och den sista jobbar jag öppning. Orättvist. Hoppas minsann på schemaändring. Men idag ska jag iallafall be om ledigt för våran Londonresa i januari:)

Nu måste jag fixa lite så jag blir klar för att sticka till jobbet. Ha en trevlig fredag allesammans:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0