Jag överlevde!

Måste först och främst säga att jag överlevde min jobbkväll som jag fasade över. Det var till och med lite roligt.
Skulle varit ledig idag men har blivit fel med mina timmar så jag ska jobba mellan 12-15 idag och börja tidigare imorgon. Blir stängning imorgon med nämligen. Sen ett mellanpass på söndag. Jobba enda tills onsdag kväll sen är jag ledig ett tag. Då ska det bli en hel del träning med andra ord!

Idag vågade jag mig på ett axelpass eftersom jag inte kännt något i axlen de 2 senaste dagarna och allt flöt på!
Gick bättre än väntat och det känns riktigt bra i efterhand.
Har blivit helt frälst i att värma upp med roddmaskinen. Snacka om att den tar i hela kroppen.

När jag har tid och kan så ska jag fixa lite här på bloggen och lägga in lite träningstips mm.
Har så mycket som jag vill dela med mig av och jag hoppas på att få lite tips från andra med:)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jo det pulvret är br. det blir liksom någon kemisk reaktin när man gnuggat in det lite i håret o det blir fluff av de kan jag lova =) mkt bättre än spray det blir bara hårt o håret ser inte lika "levande" ut. Den e rätt dyr tycker jag, kostar 169 kr. och den e ju inte så stor flaskan men den är dryg sa dom på frissan. men jag har redan fastnat för den produkten och gillar den skarpt =) Ska med se den filmen i helgen tror jag =) ha en trevlig helg!

2009-08-28 @ 14:21:22
URL: http://heidivuorela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0