Detta fasar jag över!

Igår hade jag en vilodag vilket var perfekt. Hade tränat styrka 2 dagar irad och så var baby ledig igår. Då var det lika bra att lägga in sin vilodag där. Passade på att göra 11-12 portioner pastasallad hehe:)
Gott och nyttigt, precis så som det ska vara.


Idag blev det kondition/fettförbränning på gymmet. Det är ju tyvärr det tråkigare passet så man får försöka göra det roligare. Att stå på löpbandet i 40 minuter är inget som lockar mig. Idag fick det bli lite variation:

5 min Rodd
15 min Intervall på löpbandet
15 min Crosstrainern
5 min cykling
+ En omväg på cyklen hem för att hålla igång förbränningen.


Konditionsträning är inget för mig och jag har alltid fasad för det. Något annat som jag just nu fasar över är att jag har varit ledig i över 3 veckor( önskar ledighet på livstid hehe) och ska jobba stängning ikväll. Me dont want that :S
Men men mitt drömjobb kan inte komma när jag är 20 år, det är bara att bita ihop.

Nu ska jag sörpla i mig det sista av min vitamindryck och sedan boka tid för ansiktsbehandling, Äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0