Då var det dags!

I fredags kom vi hem till lägenheten för fösta gången på nästan 3 veckor.
Äntligen hemma kände man faktiskt även om man kunde fått sitta på Franska Rivieran.
Har saknat alla rutiner enorm mycket, framförallt träningen och keso.
Hittade keso där nere men den var dessvärre inte ätbar enligt mig!

Hann inte med någon träning när vi kom hem så det fick bli på lördagen istället.
Blev 45 minuter crosstraining som helt klart var välbehövligt! Man har ätit en hel del onyttigt på semestern!

Har dessutom insett hur viktig träningen faktiskt har varit för mig. Sen den dagen jag började
träna fram tills att vi åkte har jag knappt haft problem med min rygg och nacke. Men...
Så när det blev träningsuppehåll fick jag riktigt ont! Så nu har jag verkligen förstått att för mig är tränings livsviktigt.
Mycket muskler försvann under semestern med. Gick ner över 3 kilo på dem 16 dagarna vi var där nere trots att man åt onyttigt.

Nu blir det dags att börja "om" igen och bara köra gärnet!
Nu ska jag börja min dag med något viktigt, tvättning av alla kläder!
Sen bär det av till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0